четвъртък, 9 май 2013 г.

Видяхте ли нещо необичайно в логото на FedEx?





Това е еднa от най-популярните корпоративни емблеми в САЩ и въпреки, че съм я виждал хиляди пъти, и аз не бях забелязал перфектната стрелка между буквите “Е” и “Х” докато не прочетох публикацията в блога на Джак Улдрих. Това е така поради начина, по който функционира човешкият мозък.

“Не виждаме нещата както те са, а ги виждаме както ние сме.”

We don’t see things as they are, we see them as we are.” – Anais Nin

Модерната монетарна теория (ММТ) вижда макроикономическата картина с всичките й скрити стрелки, показващи нужните решения за постигането на пълна заетост и стабилни цени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар