вторник, 7 януари 2014 г.

АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ (съвременен вариант)

Николай Колев написа стихотворение, което ще предизвика лавина от коментари. Ето какво обясни той пред най-посещавания сайт от Варна Petel.bg.
„На гордите Българи с любов! Оригиналното стихотворение за тези, които не знаят е на Иван Вазов. Е, да, малко ще го поругая и ще опетня, ама к’во от тва. Нали съм, БЪЛГАРИН радост си е за мен. Приятно четене. НЕ очаквам положителни коменари ,все пак Българи сме;)

“
Аз съм българче
Аз съм българче за съжаление
майка мене е родила;
в бедност, блага обилна
мойта родина ме е дарила.

Аз съм българче за съжаление. Обичам
наште планини зелени, да така е
българин да се наричам –
срам голям си е за мене.

Аз съм българче за съжаление, беден
на квартира ,без работа
едва живея.
Но на кой му дреме
важното е, да се гордея ПФ

Аз съм българче за съжаление и расна
в дни на мизерия, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.
Син съм на родина
злобна,бедна и обезверена.

Аз съм българче за съжаление
на хубава земя, живея
без дом,без работа
без семейтво,без приятели.
Остава ми едно,да се гордея.

Аз съм българче за съжаление
кеф ми ,прави всеки ден

да тъна в унижение.“
„Написах го в момент, в който ми дойде малко в повечко емоцията на неприязан към случващото се около мен. МинаКоледа, Нова година, а проблемите с безработицата и битовизма си остават налице. Вярно, не съм единственият, който е в безизходица, но в крайна сметка и аз съм човек и аз душа нося. Това човек на 25 години, здрав, прав със средно образование да не може да си намери работа си е жив та**к. Ама то само,аз ли съм??? Много хора ще кажат, е толкова ли няма работа??? Еминяма!!! Кaндидатствам и не само аз, на бутафорни обяви в Jobs.bg, където обявите от едни и същи фирми са същите от месеци и се питам: “Бе, тея хора толкова ли не могат си намерят работници“ при условие .че кандидастваме сумати безработни хора.

Мога да пиша още и още, но няма да се излагам. Огорчен съм наистина, не се гордея хич, че живея в град, който се води 3-ти или 4-ти по големина, а безработните сме повече от работещите  Да се смееш ли да плачеш ли !!! Иде лято, на кмета хотелът “Гранд Хотел Варна“ през юни ще отвори врати, дано не съм станал 40 кила и издържа, поне там знам ,че мястото ми е уредено макар и за 3 месеца“, пише Колев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар